Sååå glad

Jösses vilken födelsedag det blev i går!
Väckaren ringde 05.00 precis som vanligt, och när jag kom ut i köket så hade min lilla älskling haft skoj. På bordet stod det både kort och presenter. Började med kortet som hon hade gjort själv, och där fanns också en beskrivning av öppningsordningen på paketen. Först det mjuka....två par kallinger...Perfekt! Sen det hårda, och gissa om jag blev glad? En ny Gerber! Min gamla gick sönder för ett tag sen. Kanon. Fick användning av den redan i går på jobbet *ler*
På jobbet blev det tårtkalas då grabbarna högg in på tårtan som Annica gjorde kvällen före. Spiken, som är en riktig "gräddfrasse" blev överlycklig av att få en riktig gräddtårta.
Sen när jag kom hem så blev det mer öppnande. Emil har gjort ett eget, jättefint kort, och när jag öppnade paketet så var det, håll i er nu, ETT WII!!! Ja ni läste rätt. Jag tjöt av glädje.
När lillen somnat i går kväll blev det bowling för hela slanten.
Och så även i kväll.
God natt mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag utmanar dig ikväll igen på en ny omgång Bowling! Om du låter mig vinna förstås... ;-)

2008-04-06 @ 18:05:05
URL: http://anja72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0