I´m alive

Ja tro det eller ej. Trots att jag är ledig så är man uppe och rör på sig. Kan ha att göra med lillen som redan 05.40 tyckte att det var dags att kliva upp.
Nåja, barn....
Sen kom nästa överaskning. Hade inte mer än slagit upp ögonen så ringde min chef: - Hallå, kan du rycka in i dag. Vi har en gubbe sjuk.
Varför ska man vara så jäkla snäll?
Naturligtvis sa jag ja. Som tur är så är järnvägen sen. Igen! Kommer inte in förrän vid 10-tiden, så jag har ingen brådska direkt. Synd bara att vädret har en sån där mindre bra dag i dag också.



Men , men. Det är bara att dra på sig arbetskläderna och gilla läget.

Ha en bra dag allihop. Whoever you are... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0