Avrundning

Oj vilken dag...

Första lektionen bakom ratten med Sylvie. Och hur gick det då undrar ni säkert? Jo då, det gick bra, men när hon först av allt undrar vilken pedal som är vilken, så fick jag mig en funderare. Det blev till att börja en aning mer basic än jag först tänkt mig.

Och sen så har vi varit på cirkus....ja annan än den ordinarie hemma då *L*
Malin hade fått friplåtar till Brazil Jack på Gärde i dag. Skitskoj! En suverän föreställning, om än med lite för få djur i manegen. Bara hästar och hundar. Men det var en kille som utmärkte sig mer än andra. Han var från långtbortistan eller nåt, och kunde vrida kroppen precis hur han ville. Trodde nästan han skulle köra upp armen där solen inte lyser .och vända utochin på sig själv. Mer om det kan ni läsa på Annicas sida. Gör det! Klart läsvärt.

Kommentarer
Postat av: Annica

Tänk att du är så rik att du får gå på cirkus flera gånger per dag! *L*

2008-05-17 @ 19:50:16
URL: http://anja72.blogg.se
Postat av: Ann

Japp han ska prövas:)))

2008-05-17 @ 20:09:53
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0