I´m back...

Ja då var man tillbaka då efter en låååång formsvacka. Vet inte varför, men inspirationen har väl saknats.
I dag ska jag ev. agera bilskolelärare för första gången. Blir kanske premiär för mig att övningsköra med Sylvie. Ska bli skoj. Vi gjorde ett försök i torsdags, men då lyckades jag glömma tillståndet hemma. Oups!
Nu väntar jag bara på att min andra elev ska få fingrarna ur och anmäla oss till handledarkurs. Ja jag talar alltså om min käre brors sambo. Allas vår Lenitha!
Hon har tjatat länge niu om att hon vill bli klar med körkortet i sommar. Men sätt fart då! Jag är ledig NIO! veckor i sommar, så det är bara att gasa.

Nåja. Ha en trevlig dag alla vänner, så återkommer jag med körjournal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0