Farligt för blodtrycket


Det blev 4 - 3 till slut.
Japp!
Timrå vann äntligen mot Skellefteå.
Dom har fruktansvärt svårt mot "fejkAIK" och det var lite trixigt även i dag.
I första tog Timrå ledningen med 2-0 ganska tidigt, men innan perioden var över stog det 2-1. I andra kvitterade Skellefteå och det resultatet stod sig in i tredje.
Först tog Timrå ledningen med 3-2. Sen blev det 3-3 och till sist 4-3. Men jäklar va dom tryckte på för en kvittering mot slutet. Timrå höll dock undan och tog 3 mycket viktiga poäng.
Och jag vann på matchresultatet. 250 pengar rakt ner i min ficka :-)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja jag önskar att C kunde inse vad han håller på att förstöra. Det är inte speciellt kul att se vad han gör på internet ibland. Visst är jag svartsjuk kanske lite för mycket men det är ju ärligt talat bara för att jag är så jävla rädd att förlora han och för att han ska få känslor för någon annan. Sen har jag ADHD och det gör ju inte mina känslor bättre precis. Jag kan säga att han hade inte varit med någon annan tjej innan mig och jag fattar inte varför han börjat med sånt här, han höll på likadant i åmål.

2008-11-29 @ 11:19:12
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0