Gott gotti gott gott



Gissa vad vi har gjort?

Vi gick på O´learys för middag i dag. Mums!
Ringde Arman, han som driver det, och frågade om han hade plats åt oss.
-Nja, det är ganska fullt, men för er finns det alltid plats!
Han är ju underbar!
Det var lite av en chansning att beställa bord idag. Dels så är det ju bortamatch på TV för Timrå, och dels så har han ett band inbokat i kväll. Men han fixade fram ett toppenbord åt oss.
En Blackened Steak var åt Annica och mig, och så en hamburgare till lillen. Han älskar deras burgare.
Maten var gudomligt god kan jag lova, precis som alltid då Petra basar i köket :-D. Köttbitarna kan inte bli mer perfekt stekta än så.

Nu väntar en myskväll för Jalonens i Timrå. Lillen sitter som bäst med sitt lördagsgodis, fattar inte vart han stoppar det, och mamma och pappa ska nog ta sig nåt litet gott att dricka när han väl somnat.

Ha en underbar lördagskväll allihopa. 

Kommentarer
Postat av: Farbror Gunnar

Va hungrig jag blir: Blackened Steak var åt Annica och mig, och så en hamburgare.

Mums.

Vi åt falukorv

2008-11-01 @ 21:19:49
Postat av: tess

åå de lät helt fantastiskt... vi hade gärna gjort er sällskap. De e verkligen lyx att få gå ut å käka ibland... mmmm. GOTTI //Tess

2008-11-02 @ 12:09:16
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har kollat igenom bloggen, men jag hittar det tyvär inte :(

2008-11-06 @ 16:24:48
URL: http://wendialejandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0