En liten kvällsfräckis bara

En lastbilschaufför stannar för rött ljus när en liten Nissan Micra glider upp jämsides.
En blondin hoppar ur, springer runt till chaffisen och knackar på. Han vevar ner rutan och hon utbrister.
-Hej, jag heter Linda och din last läcker ut.
Chaffise ruskar bara på huvudet och kör vidare.
Det hel upprepar sig två ggr och sen tänker chaffisen att nu jävlar ska hon få vid nästa rödljus.
Han gasar på och vid nästa stopp hoppar han ut först, springer fram till Micran och knackar på. Blondinen vevar då ner rutan
- Hej, jag heter Bosse. Det är i mitten av januari och jag kör saltbil....


Så kan det gå!

Kommentarer
Postat av: ♥Blondiie♥

du LOVADE inte berätta det för nåpt surar

tack för dagens titt. hoppas vi hörs imorgon, nu skall jag krypa till kojs, sov gott när du gör natt=)

2008-10-05 @ 22:29:36
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0