Jag är ledig...




...och solen lyser!!!

Kan ni tänka er va? :-)

Och här hemma luktar det nybakade kakor.
En arbetskamrat till mig kommer förbi en sväng, så min underbara hustru svängde ihop lite småkakor. Mums!

I morgon ska vi ut i markerna och se om vi inte kan hitta lite svamp. Lotta har tydligen hittat ett toppenställe som hon ska låta oss se. Måste åka och köpa mig ett par nya gummistövla bara. Har inga för tillfället, och det kan ju vara bra att ha.

Så det blir ett av dagen projekt. Dessutom ska det övningsköras lite och hittas lite nya kläder till lillen.

Vad har ni för projekt i dag då?

Kommentarer
Postat av: Anna E

Lycka till med svampletandet!!!

Hittade en massa jag med!!

2008-10-18 @ 13:13:49
URL: http://hondjavulen.blogg.se/
Postat av: Farbror Gunnar

Projekt: Röja sly och snickra nya fler fågelholkar

2008-10-18 @ 18:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0