Avrapportering

Nu är jobbet avklarat, maten äten och skithuset besökt. Ahhh!

Har varit en smått hysterisk dag i dag. Vi saknar 4 ordinarie, och i den här branshen verkar det vara väldigt svårt att få tag på dugliga ersättare.
Det innebär ju också att vi andra får slita som djur för att täcka upp det som ska göras.
Sen så verkar min chef ha fått för sig att jag är just den person som kan plockas ut från sitt ordinarie schema och kastas in lite överallt. Det är inte alls speciellt rande tycker jag. Det gör ju liksom att man inte över huvud taget kan planera in nåt som kan samköras med jobbet.
Förra veckan var det tisdag och onsdag som blev uppochner. Nu i morgon ska jag plötsligt köra Örebrobilen på Ö-vik istället för en järnvägsbil här i stan. Spelar väl i och för sig inte så stor roll vad man gör på dagarna, men det är så trist att det ska vara så. Sätt extrakillarna på det istället, och låt oss som har ett fast schema gå på det.
Har en känsla av att det bli en stressig dag i morgon. Först ska jag upp till Ö-vik och lossa hela ekipaget på en massa olika ställen, och sen ska jag tillbaks ner till Sundsvall och lasta innan jag får göra kväll. Bara körtiden därimellan är ca 4 timmar.
Sen efter det är det styrelsemöte i Supporterklubben och efter det, får jag kanske komma hem till min kära familj. SUCK!
Nåja, det är bara att gilla läget, kugga i och rulla vidare.

Nu ska jag hoppa i en dusch. Ha en härlig kväll allihop.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ja det är nog inga problem. vad jobbar du annars med?

2008-09-16 @ 18:41:49
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0