En natt kvar bara

I morgon smäller det på allvar.
Elitserien drar igång med buller och bång.
Har varit på sista styrelsemötet innan premiären nu i kväll, och jag tror att vi har ett ganska bra grepp kring det hela. men man ska väl aldrig säga aldrig.
Premiären är alltid den värsta matchen tycker jag. Den brukar vara tongivande inför resten av säsongen.
Spelar dom dåligt, så är det inte alls bra, men om dom spelar bra så gör det ingen skillnad om dom vinner eller förlorar. Det är inställning och spelet i sig som är det avgörande.

I övrigt då?
Jo det har varit en mycket hygglig dag måste jag säga. Har knappt lyft ett finger förutom när jag öppnat och stängt dörrarna. var bara sånt gods som kunde lossas och lastas med truck. Tokbehändigt! :-)
Är glad att jag inte jobbar i morgon, för jag såg lastlistan för järnvägen och den såg då inte alls speciellt rolig ut. Men det rör ju inte mig, för jag känner nån som är ledig i morgon... ;-)

Kommentarer
Postat av: Ann

Tjoho! Vill inte tjata men ....kan du eller inte?:))

Undrar bara för annars ska jag kolla busstider åt henne:)

2008-09-17 @ 20:58:53
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0