Skitblogg!!!

Det går ju inte att skicka kommentarer.
Blir tolig på sånt här...

Kommentarer
Postat av: Lina

God kväll.

Har ansträngt mig på tok för mycket idag känner jag. En förkyld liten tjej som absolut inte ville låta mamma laga mat i fred och så jag hade bestämt mig för hemmagjord potatismos och så gräddade jag plättar. Men inte lätt att veta att hon ska vara kinkig. Sambon diskade iaf direkt när han kom hem så det var ju skönt att slippa det iaf. :)



Fick ett samtal av rektorn idag mitt i maten och han sa att eftersom det nu är på g med intyg så kan vi starta med heltid redan nu. han hade meddelat fröknarna så ska höra med dom imån när jag lämnar ellen. Det är ju scheman och sådant som ska läggas. Kommuntanten har jag däremot inet fått tag i idag men jag gör ett nytt försök imån. Hoppas intygen kommer då också. Ska till sjukgymnasten på torsdag också så det händer ju lite grann iaf. :)



Jodå, Luleå är det. Ahaa, så du har gått på universitetet? Har dock bara bott här i ca 5 år, utflugen Kirunabo. :)

2008-09-08 @ 20:27:28
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0