Det var mig en tjurig...


...jäkla förkylning :-(
Febern vill inte riktigt ge med sig, och näsan rinner som ett stuprör om hösten.
men det hindrar ju inte mig från att försöka få lite gjort.
Jag tänkte att jag skulle försöka fixa lite i köket, som pga min sjukdom hamnat lite på efterkälke. Är dags att slipa väggarna nu och sen först måla ena väggen, tapetsera de andra, lägga nytt golv och sätta dit nya lister.
Började slipa här på förmiddagen och det gick ju bra. Har en jättebra slipmaskin som man ansluter till dammsugaren och så slipper man slipdam överallt.
Trodde jag.
Påsjäkeln var ju full!
Så nu får jag vänta till i morgon med att fortsätta. :-(
Åtminstone med slipandet. Hann få den vägg som ska målas färdig, så nu ska jag bara tvätta av den så tänkte jag få på ett första lager färg sen.

I eftermiddag ska vi ut till Lotta på lite grillning. Hon fyller år idag.
Grattis Lotta!

Vad har ni för er idag då?

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tråkigt med din förkylning, hoppas att det snart går över.

Nya tag imorgon med slipandet.

Kram Ingrid

2009-04-22 @ 19:08:13
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0