En utmaning jag inte kan motstå


Mikaela har utmanat mig i sin blogg.
Jag brukar vanligtvis inte bry mig om sånt, då jag hatar kedjebrev och liknande. Men den här kan jag inte låta bli. Mest med tanke på resultatet.
Så här låter utmaningen:

"Ladda upp 6te bilden ur den 6te mappen ur mina bilder på bloggen och beskriv bilden. Och utmana sen 6 andra bloggare!"

Ja nu tänker jag helt allvarligt hoppa över det där med att utmana andra, då de flesta av mina bloggarvänner redan fått en sådan.
Men bilden kan jag inte låta bli
Hi hi hi...



Får jag lov att presentera - Söråkers deltidsbrandkår ;-)

Kommentarer
Postat av: Malin

ao du hade redan gjort den ju ;)

2009-02-11 @ 11:52:14
URL: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0