Vem fan nämnde ordet vår?


Ja det kan man ju undra.
Jag vet att det var någon som nämnde orden vår, snödroppar och bar mark, i samma mening.
Bahh...sicket påhitt.
Så här ser det ut utanför mitt förnser...



...och SMHI har gått ut med en varning för kraftigt snöfall under dagen, med upp till 15 cm nysnö.
Yeah...som att det inte räckte med det vi har?
I dag blir det en slappardag här hemma.
Ska väl pyssla lite med den nya leksaken. Lägga in lite nyttosaker så att jag har i morgon, då den ska med på kneget.
Då blir det premiär för fältbloggare Jalle.

Kommentarer
Postat av: Daniel

men sommaren måste komma. Det måste vi på nåt sätt tro på

2009-02-26 @ 09:13:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: TantE

Vi borde byta bostad du och jag ;) Jag vill inte ens ha vår. Jag vill ha vinter, mörker och massa snö och du tvärtom :) Byta? :p

2009-02-26 @ 12:19:48
URL: http://www.hondjur.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0