Lunchdags


Så var man då hemma och lunchar lite med frugan :-)
Det är helt sanslöst lugnt på jobbet i dag. Jag är redan klar med allt utom styckelastningen.
Och den kan jag inte påverka själv, utan måste vänta tills alla ditrubutionsbilar kommer in i eftermiddag.
Surt, men inget att göra åt.
Tänkte att jag skulle passa på att städa hytten nu när det är lugnt, för jag verkar ju vara ensam på det här åkeriet om att vilja ha en ren och snygg arbetsplats. De flesta verkar ge blanka fan i hyr det ser ut i hytten, vilket är tråkigt då vi ändå har en ganska ny och fräsch vagnpark på vårt åkeri.

En sak som är väldigt skönt, är att den nordanvind som blåste i mors har bedarrat och det är ganska behagligt ute nu. Visserligen minus 15 på termometern, men det gör inget så länge det inte blåser.

Ha en toppendag allihopa.

Kommentarer
Postat av: Malin

det är väl inte fel när det är lugnt på jobbeT? eller? :D

2009-01-05 @ 15:28:01
URL: http://selmalin.blogg.se/
Postat av: Ninni

Kolla kolla vilken fin header du har fått hon kan hon din "fruga"



Förstår att det var tugnt att gå upp i morse, jag fasar redan för onsdagen. Men klockan fem ska jag INTE upp....gudskelov.



Ha en skön kväll med mycket mys, kram

2009-01-05 @ 16:23:29
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ninni

Oj inte kan jag stava heller tungt heter det och inget annat...

2009-01-05 @ 16:24:29
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0