Vi såg en drake!


Nu har jag varit på Bauhaus och fixat rätt koplingar till avloppet.
Det var inte lätt, men nu har jag dom.
Innan jag åkte upp dit, så stannade jag med Emil och Annica i Birsta City och åt lite lunch.
När vi går mot McDonalds så hör vi trummor som närmar sig.
Rätt som det var dök det upp en underlig prossesion med en stor en drake.
Japp drake!
Kolla själv om ni inte tror mig



Jag sa ju det. En drake!

Tydligen är det Kinesiskt nyår nu, så det var lite festligheter för det.

Nä, nu ska jag sätta fart, så att vi kanske kan köra en maskin innan kvällen :-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin drake! Vi hade fyrverkerier i stan vi ;)

Brorsan kan hjälpa er, men inte förrän till veckan någon gång som han uttryckte det... Har ni inte fått tag i någon innan veckan så löser det sig :)

2009-01-24 @ 19:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0