Det kom till slut hit också


Regnet alltså.
Idag har det strilat från himlen hela dagen i princip.
Lillens dag räddades i alla fall av att han fick vara med grannens ungar några timmar. Hellre där än att de är här ;-)

I dag fick jag i alla fall veta vad jag ska göra i helgen.
Ska hjälpa chefen att köra bort fyllnadsmassor från tomten.
Han har en hel av det liggande efter husbygget och i nåt svagt ögonblick lovade jag att hjälpa honom med det eftersom jag hade möjlighet att låna en bil med tipp.



Lika bra att få det undanstökat iofs så har man det gjort sen och kan ta det lugnt resten av semestern :-D

Kommentarer
Postat av: Mikaela - livet som hockeysambo

Det vet jag att du gör :)

2009-07-09 @ 20:02:41
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan hur e läget? =)

2009-07-10 @ 10:05:23
URL: http://fribor.blogg.se/
Postat av: Anna-Sara

Tack så mycket för kommentaren :) Trevlig helg!

2009-07-10 @ 14:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0