JAG LEVER!


Jodå...pumpen slår fortfarande.
Det har varit annat som haft min uppmärksamhet de senaste veckorna bara.
Men men...det är sånt som händer.
Vad har hänt sen sist då?
Jo
Jag har bildat en ny förening med alla 12 Supporterklubbar i Elitserien.
Jag har varit på Gröna Lund
Jag har lyckats få lite färg i solen
Och jag har jobbat som en dåre de senaste veckorna.
Ja...ungefär så.
Jag ska försöka vara lite mer aktiv här den kommande tiden, men det får vara som det blir.
Bland annat så kommer min blogg att byta lite inriktning. Den kommer mer och mer att debatera aktuella ämnen i vardagen. Framför allt trafikfrågor. Ni vet ju att det liksom är min grej.

Ha det så bra alla bloggare och på återseende.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för "elit", "elitserien" som du skriver om? Är det någon sport eller vad då?

Hur kan du tro att alla skall veta vad "elitserien" är?

Om det är något program på TV4 så vet vi nte heller vad det är efter som vi inte tittar på TV4.

2009-06-05 @ 20:49:08
Postat av: Ulrika

Hej Stefan!

Roligt att höra från dig igen. :)

haha, skrattade åt kommentaren ovan. Jaja där ser man.

Hoppas du och familjen har en fin nationaldag. Det låter spännande med din nya inriktning på bloggen.

Var rädd om dig.

Kram

2009-06-06 @ 14:59:21
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hallå i stugan!

Hoppas allt är bra med er.

Här är allt som vanligt, det går i stilla mak.

Ha en fin lördag!

KRAM

2009-06-06 @ 15:46:55
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0