Känns inte bra


Hmm...Det snöar som jag redan nämnt en hel del här i krokarna.
Har de senaste timmarna kommit flera cm blötsnö, och det gör mig en aning bekymrad.
När jag skjutsade in Annica och Agneta till stan förut idag, satt jag och funderade över att så många redan bytt till sommardäck. Däribland många taxibilar.
Nu är tanken att de ska åka just taxi hem i kväll, och det känns ju sådär. Förare som är ovan riktigt vinterföre, och så sommarludd på det.
Jag lär ju inte somna förrän de är hemma i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Farbror Gunnar

Lördag: Grattis till Annica, 37.

Grattis till Stefan nästa lördag: 30.

2009-03-27 @ 22:48:19
Postat av: ulrika

Jag förstår att du är orolig.

Hoppas de inte blir så sena så du slipper ligga vaken länge.

Ha nu en underbar helg tillsammans!

Hälsa världens goaste Annica.

Kram till er.

2009-03-27 @ 23:14:11
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0