Lugnt var ju rätta ordet


Hmm...sitter på Tunadal och väntar. Och det lär jag ju få göra ett tag framöver.
Är ju "bara" 7 bilar före mig att lasta.



Yippie!! :-(
Antar att de har sportlov alla lastare, å då blir det ju lite längre väntetider med ovana truckförare.
Roligare kan man ju ha.
Mätt är man i alla fall.
Blev ett stopp på McDonalds.
Ja jag vet, borde inte äta sånt skräp, men man är ju lite låst av vart det går att parkera med ett fordon som är drygt 24 meter långt.
Men bara lugn, jag lyckades nog förbränna åtminstone hälften av mitt McFeast-mål, då jag skulle därifrån.
Bilskrället kom inte ur fläcken. Hade sjunkit ner så pass mycket i underlaget, att det bara slirade i en grop.
Fick koppla isär bil & vagn, backa emot igen i vinkel, och på så sätt få grepp för hjulen att dra med mig vagnen.
Suck!!
Det är såna ggr man är avis på timmerbilschaffisarna. De har ju i alla fall sandspridare på sina bilar.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja det kan ju tyvärr inte svara på. :) Maten var då iaf riktigt mumsig och jag längtar redan till nästa gång! :D



Jo det har varity kallt nu i några dagar igen. Från och med idag så skulle det väl bli varmare igen, vi hade 3 minus för ett tag sedan. Snö konmmer det också. Hörde att timrå förlorade mot luleå här om dagen. ;)

2009-03-02 @ 13:08:43
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/
Postat av: tess

Kollar väl in då ;-D Måste ge mig direkt ser inte bra ut att sitta här på jobbet... //Tess

2009-03-02 @ 13:23:57
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0