Snart helg igen


Det är fasligt va veckorna går fort.
Snart är det vår, sen sommar, semester, höst och sen vinter igen.
Men man får glädjas åt de små sakerna, och det är ju bl a att det är fredag. Helg och ledigt.
Får se vad det blir i helgen.
En sak vet jag i alla fall.
I morgon ska jag låna traktorn på jobbet och hjälpa Lotta med snön som ramlat från taket. Den blockerar allt där, så hon kommer knappt ur huset, och ännu mindre in i ladan.
Bara ett par timmar kvar nu...undra om jag har nån kall öl på kylning hemma?

Vad ska ni göra i helgen då?

Kommentarer
Postat av: ulrika

heeej Stefan!

Javisst går tiden fort, det tycker jag också, snart april.

Åååh en traktor. Är det okej om jag skickar upp Jens så han får kolla på när du kör? ;)

Kram

2009-03-20 @ 16:33:03
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Farbror Gunnar

Är Doobido ett program på TV?

2009-03-20 @ 21:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0