Pensionärskörning AB


Idag är det lugnt för Jalle minsann.
Jag berättade ju igår om att jag gjorde illa handen.
När jag ringde chefen och berättade att jag kanske skulle kolla upp det idag, fick hans stora skälvan.
Rekordmycket att göra och lite folk.
Vad göra?
Vi kom fram till att jag skulle ta paketbilen till Umeå idag. Det är den kugnaste körningen vi har på åkeriet.
Lasta paketburar i Timrå, åka till Ö-vik, lossa några burar där, vidare till Umeå och dra av resten. Sen tom ner till Timrå igen.
Perfekt jobb med ond hand :-)
Och just idag gjorde det absolut ingenting med en tur längs Höga kusten. Solen strålar och våren Visar sig från sin bästa sida.

Passade på att ta lite bilder längs vägen för att visa er som aldrig varit här uppe :-D

         

      Saltvikshöjden                Vätskepaus                           Utansjö                           Höga 
                                                                                                                                        Kustenbron                



Lövvik
    
       

Norabygden                             Kisspaus                            Storsjön                
        
 

Ullångersfjärden                  Ullånger igen

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tråkigt med handen hoppas det inte är något allvarligt.

va bra med en lite lugnare tur, vilka fina bilder en fantastisk utsikt.

Kram Ingrid

2009-05-06 @ 10:57:53
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Hondjur

Åh, vilka mysiga vägar!! Hoppas dock handen bättrar sig fort!! Kram

2009-05-06 @ 11:12:08
URL: http://sagoelin.blogg.se/
Postat av: tess

Fina bilder... sänder en hälsning från Värmland. //tess

2009-05-06 @ 14:18:54
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0