Vilken skitdag!


Ja det går inte att beskriva med andra ord än så.
Det började redan i morse, då jag fick sitta en halvtimma i kö för att lossa på Menigo.
Blää!
Sen så fick jag även idag en sväng till Härnösand. Bara det...bläää!
Hur som helst, så var det en pall med stängsel till Härnösands Kommun. Ni vet, sånt där vanligt grönt Gunnebostängsel.
6 rullar på en sjöpall.
Kruxet var bara att en av rullarna hade liksom kalvat ner på sidan, så för att få plats med allt, var jag tvungen att lyfta upp den igen.
När jag högg tag och lyfte till hände något. Det small till i handleden och gjorde ont så in i ....ja ni vet.
Jag lastade fördigt och satte kurs norrut, men nåt är tok i handleden. Så fort jag greppar nåt, bara växelspaken t ex, så kör det i hela underarmen. Ruskigt otrevligt.
Lossade först fjärrvärmerör på Härnösands Energi och sen blev det en rundtur på Saltvikshöjden.
Betongcentralen, Simonsen och Ramirent. Vidare genom san för att lossa det fördömda staketet.

Lunch

Sen var det så dags att lasta lite.
Hade fått en bokning på 3 flakmeter på saltviksanstalten, alltså det nya fängelset, men då jag kom dit fick jag en liten överraskning.
Där hade dom ett berg av trähäckar för glas som skulle i retur till leverantören.
Suck.
Har hållit på i en timme att lasta dessa tingestar...för hand.
Tror ni att min hand gillade det någe bättre?
Nä!
Nu ska jag vända nosen söderut igen så får vi se vad som väntar där.

Ha det så bra allihopa.

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: I juli kör jag nere i Skåne! :)

Hälsa tillbaka!

Kram

2009-05-05 @ 19:22:00
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0