Har jobbat arslet av mig...

...eller inte.
 
Så var då första arbetsdagen sen den 16 november avklarad.
Blev en alldeles lagom första dag med inte allt för mycket att göra.
Var jättelugnt på min linje så jag fick rycka in lite här och där. Lossa stycke från Gbg, lossa lite dricka, ta in lite birstaverken, lasta öviksstycke, ja lite varierat liksom.
I morgon blir första lastningen hos en av mina ordinarie kunder. Ska bli kul att träffa alla igen.
 
Älsklingen hade även hon en spännande dag.
Var ju hennes första heldag ensam med båda småttingarna och Elliot höll låda så att det räckte till. Han passade på att spela ut hela registret :-)
Eller vad sägs om att han helt plötsligt hade klättrat upp i vardagsrumsfönstret?
Skitunge! :-)
Men trots en överbusig Elliot så fick hon mycket gjort här hemma. Är riktigt imponerad.
 
Ser på "Kändishoppet" på TV 3.
Glen Hysén är ju helskön. Men dagens magplask stod Dominica för. Herregud, jag förstår att hon satte båda händerna på tuttarna bara för att känna efter att dom var kvar :-P
Fast helt klar i skallen var hon nog inte eftersom hon tog fel på Adam Alsing och sankte Per.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0