Slut på friden


I morgon drar det igång igen efter sex veckors ledighet.
Jag borde väl inte klaga, men det har verkligen inte varit någon av de finare sommrar jag upplevt. Även om det kanske inte regnat så mycket, så har inte heller solen varit framträdande.
Men det är ju bara att anpassa sig så funkar det ändå och man får en fin semester.
Nu är den i alla fall över.
Lite spännande ska det i alla fall bli att börja jobba igen. Har hänt en del där sen sist och det är ju alltid kul. Framför allt då det är positiva tongångar i firman. Vi har dragit igång tre nya linjer sen jag gick på ledighet.
Drickakörning Västkusten - Sundsvall och Västkusten - Östersund samt godslinje på Sundsvall - Umeå.
Dessutom har Sussanne slutat på nattbytet mot Västerås och senare i höst går Kjell i pension.
Är lite i görningen kan man säga.
Den här helgen är det Selånger marknad i Sundsvall.



Det är en jättestor marknad med tivoli, mattält, barnland och så klart en herrans massa knallar som försöker kränga diverse prylar med blandade resultat.
Supporterklubben som jag arbetar med, har också en plats på marknaden.
Vi har vår poppulära puckskjutning med oss. Man ska försöka sätta tre puckar bakom en målvakt av trä. Låter kanske inte så svårt, men det är det, tro mig ;-)





I dag vete dock tusan om vi ska öppna över huvud taget. Regnet vräker ner och det lär väl inte vara mer än de allra trognaste marknadsbesökarna som gör sig besväret att trotsa vädergudarna.

Vad har ni haft för er den här helgen då?

Kommentarer
Postat av: Lina

Har varit i era hemtrakter ihelg. :)

2009-08-18 @ 10:33:17
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/
Postat av: Farbror Gunnar

Bland annat gick vi utefterständerna till Bergianska trädgården där vi kollade in en massa växter. Köpte sedan en del i handelsträdgården därintill.

Cyklade runt stränderna i Djursholm.

Åt och drack.

2009-08-18 @ 17:46:37
Postat av: Farbror Gunnar

Åkte bil till Steninge slott och tittade på en massa samt fikade

2009-08-18 @ 17:48:59
Postat av: Mikaela - Livet som hockeysambo

Vi var på mediamarkt, och elgiganten. Men mediamarkt hade ju inte så många full hd och priset på dom var ju hutlösa.



fresten, vi såg eon arena den här gången. ;)

2009-08-18 @ 19:26:31
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Hondjur

Åh, vad mysigt med marknad!! Det var det alldeles för länge sedan man var på! Hoppas det blir en i höst helt enkelt! Skönt med lite förändringar på jobbet kan jag tro? Man behöver sånt ibland.. Lite nytt helt enkelt! ;) Hoppas semestern varit bra i alla fall! Kramar från oss.

2009-08-19 @ 06:57:39
URL: http://sagoelin.blogg.se/
Postat av: M A L I N

Hoppas det gick bra på jobbet nu då första dagarna :D



Bloggen ser kanonbra ut tycker jag :)



Ja, träna och äta rätt är väl grunden till viktnedgång :) Nej, men jag har många kilon som ska bort och detta funkar för mig..



Allt är bra i Borås, inget regn :)

Hos er då?

2009-08-20 @ 11:11:20
URL: http://www.malinh.com
Postat av: Words by Saga

Jätte söt blogg du har :) fortsätt så, kram (:

2009-08-20 @ 15:07:01
URL: http://sagaridde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0