Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig.


Jag började ju här till morgonen, att röja i badrummet.
Ut med allt onödigt, lyfta bort dörrarna till duschgörnan, och sen...
Ja men då har dom gärna monerat ihop denna anläggning med 4 olika sorters skruvar. Varav en sort hittar jag inget passande verktyg till.
Blev ju bara att rulla iväg till Jula för att handla det.
Och naturligtvis hade dom inte det jag skulle ha, så jag fick åka på Clas Ohlson i stället.
Nyss hemkommen, halva dagen har gått och jag har inte fått ett skit gjort. Typiskt!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åååh jaaaa, det vore fantastiskt roligt att få träffa er, verkligen. Blir glad bara jag tänker på det.

Men usch så irriterande. när man bestämt sig för något och satt igång och så strular det på det viset.

Var rädd om dig Stefan och hälsa.

Stooor kram

2009-01-15 @ 13:32:04
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0