God morgon


Tänk vilket välkommen hem man fick då.
Vi sa till brorsan, som ju varit barnvakt i helgen, att Emil fick vara vaken tills vi kom hem i går kväll.
Det innebar att han somnade ca en timme senare än normalt.
Tror ni att han sov längre i morse?
Nej då. Halv sex smög han upp den lilla rackaren, och började tjata om att jag skulle bygga den legopryl som vi hade med oss från mormor.
Jösses va sänkt jag känner mig nu kan jag lova.

Hur är det med er då? Alla mina bloggarvänner som jag inte pratat ett ord med sedan i torsdags?

Kommentarer
Postat av: tess

Välkommen hem får ja väl säga... Å god morgon. Vaken tidigt såg ja... ja med men ja jobbar ju. Ska bli skönt att få sova lite imorgon. Har bara två arbetsdagar till veckan å inga barn eller jo Oskar men han klarar sig ju mera själv. Ska försöka ta igen mig å grejja lite,, kanske gå på bio å lite sånt. JObbar du som vanligt å står i eller?? //Tess

2009-01-11 @ 09:54:10
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0