Ahhh...semester


Då var den så snart till ända.
Första dagen på årets semester.
Solen har hållit sig lite lagomt anonym bakom molnen, men det är inget som jag hänger läpp över.
Nä, jag ska nog hinna få njuta av sol med under de kommande 6 veckorna. :-D
I dag tog vi oss en tur till IKEA på lite spaning. Vi köpte inget utan sonderade mest terängen inför framtiden.
Lillen fick vara i bollhavet, så hans lycka var total.
I övrigt har vi bara tagit det lite lugnt här hemma.
Jag ska ta med morfar på syrrans fotbollsmatch ikväll så att han får en liten paus hemifrån. Han kan behöva det som får stå ut med mormors gnat hela dagarna. Kan inte vara lätt.

Hoppas att ni har det lika bra som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0