Framtidens bloggande


Ni har säkert undrat mycket varför jag skrivit så lite den sista tiden?
Jag kanske ska förklara mig lite.
Det har helt enkelt varit mycket annat som tagit upp min tid. Dessutom har ju vädret varit väldigt bra hela våren och försommaren, så vi har prioriterat annat här hemma.
Men nu ska vi se om jag kan få ordning på det igen under semestern.
I framtiden kan det tänkas att jag slutar skriva här dock.
Jag har nämligen blivit erbjuden att börja hockeyblogga för en ny storsatsning på internet. En helt ny hockeysite vars mål är att bli bäst.
Nåja, vi får väl se hur det blir med det, men det är nåt jag kommer att få pröjs för i alla fall.
Så ligger landet just nu.

Ha det så bra allihopa.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Va kul !

Klart du ska hockeyblogga om du får betalt för det.



Ha en jättebra semester !



kram

2009-07-04 @ 17:58:47
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Farbror Gunnar

Säkert bra prioritering under vår/försommar. Kanske vettigt med hockyblogg men synd om inte den hittillsvarande hinns med. Du skriver ju både bra och intressant. En blogg om hocky kommer ju varken jag eller eventuellt andra som är ointreserade av hocky att läsa.

2009-07-05 @ 17:23:04
Postat av: Ingrid

vilket erbjudande klart att du ska ta det.

Kram Ingrid

Hälsa frun och grabben.

2009-07-06 @ 20:10:33
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0