Allt går i slow motion


Det är ingen hit det här med lunginflammation inte.
Vad man än ska göra så är det som om man hade sirap istället för blod i ådrorna. Musklerna värker i både benen och armarna, men värst är det i ryggen. Jag har hostat så att hela ryggtavlan är spänd och svullen, vilket automatiskt innebär att vid varje ny hostning så sprutar tårarana nästan för det värker så.
Men jag ska inte gnälla. Det finns dom som har det värre.

I dagarna kom allas vår terrorist hem från att ha suttit fängslad tillsammans med sina terroristkompisar i Pakistan.
Varför ska dom få komma hem över huvud taget egentligen?


Den här talliban wannabeen har ju redan suttit en ganska lång tid på Guantanamo för att ha stridit på den sidan i Afghanistan. Sen släpptes han därifrån, fick gratis flyg hem till Sverige, en massa spaltmeter i tidningarna och vips...så satt han i finkan igen för terroristbrott.
Här tänkte jag ganska fort att "låt den fan sitta där och ruttna om han nu inte kan sköta sig". För om man nu redan åkt dit en gång och straffats, fattar då inte jag varför man kastar sig huvudstup in i det igen. Nåt måste ju vara jävligt snett.
Men nu lyckades de svenska myndigheterna övertyga pakistanierna om att han skulle släppas och flygas hem till Sverige.
Jag undrar hur lång tid det tar innan killen spränger sig själv i luften tillsammans med en svensk patrullbil i Afghanistan?


Kommentarer
Postat av: Hondjur

Krya på dig pojken! Kramar från oss i söder!

2009-10-12 @ 20:24:55
URL: http://sagoelin.blogg.se/
Postat av: amanda

terrorister kan brinna i helvetet inshallah.



iaf, förlåt för riktigt sent svar - niqab är ansiktsjal.. vilket du nog redan fått svar på hehe.

2009-11-12 @ 04:27:49
URL: http://apg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0