Semester och sol

Kl 16.00 klev jag ut genom dörren på jobbet idag.
Ja det gör jag ju iofs varje dag, men idag var det lite speciellt.

JAG HAR SEMESTER!

Sug på den ni. ;-)

Tre veckor utan att ens behöva överväga att fundera på jobb.



Underbart.
Det ska bli tre veckor med välbehövlig rekreation utan så mycket som en tendens till stress och jäkt. Precis som semester ska vara.
Jag gör inte som många andra, som packar in hela familjen i en bil och kuskar land och rike runt med varenda minut planlagd och förberedd.
Nä för mig handlar semestern om att bara njuta av att göra precis vad som faller mig in och bara ta det lugnt. Vill jag bara sitta inne och pilla navelludd trots att solen lyser ute, så gör jag det. Och ingen ska komma och säga till mig att jag inte får göra det.
Lite fiske ska jag unna mig på ledigheten och sen så lär det väl bli några dagsturer till trevliga mål. Bland annat så ska vi väl få till ett besök på det nyöppnade Himlabadet.
Trevligt trevligt :-D





Bara att hoppas på finväder de kommande veckorna så att man inte tvingas att vara inne. Är ju helst av allt ute i det fria så mycket som möjligt.


Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt! Du får ta och njuta för oss alla. :)

2010-07-03 @ 14:03:01
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0