Underbar semesterdag

Tänk så skönt.
Inte behöva kliva upp i morgon för att gå till jobbet.
Bara slappa och ta det lugnt.

I dag var vi ner och hälsade på Erik och Madde i Bergsjö.
Dom fick tillökning för 22 dagar sen i form av ett bedårande litet föl.



Nu var det så dags att se den lille med egna ögon och dessutom se hur stor deras lilla tös på snart ett år har blivit.
Värmen bestod även idag och det var faktiskt skönt att det mulnade på en aning så att det gick att vara utomhus utan att känna sig allt för plågad.
För lillen blev det en synnerligen lyckad dag då han fick låna Lucas och Fridas fyrhjuling. Med den brummade han runt med ett leende från öra till öra och tjöt av lycka när han gasade på längs med grusvägen.
Härligt att se honom så glad.
Go´killen min :-D



Just nu håller jag på att försöka få ordning på mitt kylskåp som fått för sig att lägga av mitt i värsta värmen. Hoppas verkligen att jag får till det. Att köpa ett nytt är verkligen inget jag har budgeterat för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0