Fullt ös...

...i närmare 4 timmar blev det för lillman i dag. Han har hoppat, sprungit, kastat, åkt, studsat, rutchat och allt annat ni kan tänka er.
Men jag vet ändå inte vem som är mest slut efter detta äventyr. Emil eller pappa?

En sak som är så underbart med det där stället, är att man kan låta barnen springa och härja bäst dom vill. Det finns liksom inga risker med stället då det är byggt för maximal säkerhet.
Likförbaskat är det vissa föräldrar som konstant hänger sina barn i hasorna, max en meter bakom. Varför?
Det var speciellt två familjer där man bara skakade på huvudet åt föräldrarna. En pappa som var där med sina två barn. Den ene var väl i Emils ålder, och den andre något år äldre. Karln var med ungarna hela tiden. Till och med in i hoppborgen. Helt utan hänsyn till alla andra ungar där, börjar han hoppa som en tokig. Och vad blev resultatet av det?
Jo alla ungar flög ju som höstlöv eftersom hans enorma tung gjorde deras små hopp till rena rama katapulterna. Två gråtande barn blev följden och han lommade lite skamset därifrån. Det borde han väl för tusan kunnat räkna ut med bara en bråkdel av sin begränsade tankekapacitet? Eller?
Den andra familjen vi hade kul åt, var en mamma och pappa med sina två barn. Återigen en i Emils ålder, men en som var något år yngre också. Dom sprang efter dessa ungar som besatta. Barnen fick inte röra en fena utan att någon av föräldrarna var dom hack i häl.
Inte nog med det. Mamman släpade dessutom runt på en väska, typ förvuxen skötväska, där jag vid ett tillfälle såg att hon var förberedd för vilken katastrof som än kunde tänkas. Där fanns servetter, vattenflaska och till och med en första hjälpenkudde. Men snälla nån!
Nåja, lillen hade kul och det är huvudsaken.
Nu ligger han till sängs och mamma läser god natt saga. Han lär nog somna relativt ovaggad. :-)

Kommentarer
Postat av: Malin

haha lilleman lär sova gott i natt :)

hoppas dagen har varit bra!

2008-11-16 @ 20:49:11
URL: http://selmalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja helt klart, bara det att jag måste skicka in naglarna jag gjort..

2008-11-16 @ 20:49:52
Postat av: Mikaela

ja helt klart, bara det att jag måste skicka in naglarna jag gjort..

2008-11-16 @ 20:50:14
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela

ja fyfan vad skönt! hälsa att jag gärna gör hennes naglar om hon vågar ta chansen att vara min första kund ;D

2008-11-16 @ 21:02:00
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Nej han var utvisad 1 gång för Hooking bara. men det gick bra för han säger han. Haha ja men då får vi styra det, fast hon var ha överseende med att jag fortfarande övar och att jag gör mitt bästa ;)

2008-11-16 @ 21:11:07
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: tess

Har Stefan hört talas om hönsmammor å pappor? Å även pappor som tror de e barn å oxå vill leka?? Hi hi...



Allt bra??? E helt slut men ja har ju jobbat trots en förmiddag med migrän så ja e fan så duktig ja... BLÄÄÄÄ.... barnen e hemma igen å de blir ju så sent men nu e de sista gången nästa gång bor deras pappa i stan när de ska dit.. UNDERBART.



//Tess

2008-11-16 @ 21:50:05
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Sitter å tänker på emils teckning.... ha ha ha ha... vem behöver lägga ut nakenkort på sin blogg när man har barn som kan rita av en?? Ha ha ha ha.... undrar hur en annan skulle te sig? Långa bröst å ja herregudars... ha ha ha eller skitsexig??



Görs ikväll?? //tess

2008-11-17 @ 18:39:21
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0