Nu ska jag göra en Kronblom...

...och slå omkull mig på soffan en stund.

Nähä....det skulle jag inte alls det säger frugan.
Jag har ju inte damsugit och torkat golven ännu.
Men snälla, kan man inte få en stunds välförtjänt vila efter att ha dragits runt ett helt shoppingcenter en halv eftermiddag?
Ja vi tog ett litet brejk i adventsstöket och for till Birsta. Skulle ju handla present åt min kära kusin och sen var det lite som Annica ville titta på. Lite...stööön
Men jag lever i alla fall och får väl riva fram monstret ur städskrubben.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jadu, allvarligt var det nog.. vi tog av oss ringarna och sååå nära har jag aldrig varit på att åka hem till örebro förr. han sa förlåt innan matchen och så sa han att han inte spelat nån match utan ringen och måste ha den på sig nu med, och då var jag ocks tvungen att ha på mig den annars ger den ingen effekt säger han ^^,.

2008-11-28 @ 18:28:28
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Farbror Gunnar

Städande (inkl. golvtorkande) är ett överreklamerat nöje. Man klarar livet bra utan sådant nöje. Lite damm är bara hemtrevligt.

2008-11-28 @ 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0