Hej igen allihopa


Ja...jag vet att det ver länge sen sist, men det bara blev så.
Har faktiskt inte haft lust att sitta vid datorn helt enkelt. Sen så har det väl varit en del annat också.
Det kan tänkas att det blir lite dåligt med skrivandet ett tag nu. Min mormor ligger på sjukhus och är rejält dålig. Hon ska opereras i morgon och det är inget litet ingrepp heller.
Jag ber er alla att hålla era tummar för att hon ska klara sig för det är långt ifrån säkert. Är man 77 år gammal så är det inte direkt rutin att bli sövd och opererad.
Hoppas dessutom att det inte förändrar henne mer än rent fysiskt.
Jag vill ha kvar min gulliga lilla mormor. För även om den senaste tidens sjukdom har satt sina spår hos henne, så är det fortfarande samma rara lilla gumma.

 Min mormor

Skulle verkligen sakna det om hon förändras, eller rent av försvinner.
Det får inte hända!

Så jag hoppas att ni ursäktar om jag inte är så flitig i skrivandet ett tag framöver?

Det finns även andra orsaker till att jag varit frånvarande.
Jag har fullt upp med att få fram information för publicering på hockeysupporterunionen.se. Sidan kommer nog upp inom den närmaste veckan så håll ögonen öppna.

Ha det bra allihopa.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Håller alla tummar som finns för din mormor.

Stor kram och klart vi ursäktar dig.

2009-08-05 @ 21:15:32
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: matilda

Hej!

Det knallar på här, jag gör saker jag aldrig trodde jag skulle göra. Och jag backar för att kunna koncentrera mig.

Hoppas det blir bra med din mormor!

2009-08-06 @ 13:44:10
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Farbror Gunnar

Håller tummar i stugan där vi kör ny batteridriven grädklippare.

2009-08-06 @ 18:43:00
Postat av: Mikaela - Livet som hockeysambo

Men jösses, våra tummar har ni det vet ni!



Mmmmmm det låter inte fel :D Vi får tajma in det när han är träningsledig då, och det är väl fre-lör-söndagar.

2009-08-06 @ 19:34:04
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Håller tummarna extra hårt.

Tänker på er.

Kram Ingrid

2009-08-06 @ 20:45:01
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0