It´s alive!


Hej hopp på er.
Ser att några har hittat till namninsamlingen, men det är lite dålig fart. Hjälp mig att få namnunderskrifter.



I dag har det varit hektiskt.
Har varit nåt hela dagen och telefonen har gått varm.
Det är nämligen dags för det första årsmötet för Elitfans (mitt arbetsnamn)
Elitfans är en sammanslutning mellan Elitseriens officiella supporterklubbar och meningen är att vi ska kunna sammarbeta i gemensamma frågor i framtiden.
I helgen kommer så delegater från 9 av 12 möjliga föreningar hit till Timrå för att vara med på mötet.
Några av dem kommer redan i kväll och vi tänkte ha det lite trevligt. Vår kassör har lånat båtklubbens stuga i Söråker och där ska vi grilla och basta lite. Blir kul.

Här hemma har det lett till att familjen är så gott som tokiga på min telefon som ringer i ett. Inte blir det bättre av att Annica är krasslig med feber och magont.
För att hjälpa hennes mage i ordning så tänkte vi att vi ska ha nåt med ris till middag i dag. Ris och kyckling - kanon!
Så vi tog fram lite kyckling för att tina och sen åkte vi för att handla.
När vi kom hem så tittade jag till kycklingen och det var nästan så att jag fick lust att gömma mig.
En Ailien hade invaderat vårt kökoch tagit övert kycklingens skepnad!
Med slemmiga tentakler sträkte den sig efter mig för att släkta mitt jordeliv!
Tror ni mig inte?
Se själva då.



Den ser betydligt beskedligare ut efter Annicas motanfall.



När vi var och handlade så hade de rea på små legobilar på affären.
Emil fick 2 st som han byggde ihop helt på egen hand.



Pappas lilla ingenjör ;-)

Vad ska ni hitta på i helgen då?

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kycklingen ser allt godare ut när Annika har tagit hand om den.

Det var duktigt av Emil att bygga sina bilar.

Kram Ingrid

2009-07-24 @ 19:53:04
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0