Känner mig nästan som en kommunalarbetare


Den här jorden jag pratade om i går var fasligt poppulär den.
Ringer folk mest hela tiden och vill ha jord.
Men det förstår jag då jag hörde vad proset på matjord ligger på.
Den billigaste skulle visst ha 160 kr/m3 om man hämtar den själv. Inte billigt direkt.
I dag ska vi köra ut ett lass till min farbror.
De har stuga på Lörudden strax söder om Sundsvall. Ett underbart ställe!
Ska ta en bild åt er sen så får ni se.

Vi åker dit hela familjen i lastbilen och passar på att ta en utflyckt.
Ganska bra att kunna förena nytta med nöje ibland. :-D

Kommentarer
Postat av: Ingrid

vilken bra idé att sälja jorden.

då kommer den bort och dom som köper blir också glada.

Kram Ingrid

2009-07-12 @ 21:08:34
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0