Home sweet home


Ja så var den arbetsdagen till ända.
Fast...det kanske är att häda med att kalla det jag gjort idag för arbete. Fraktat arslet 40 mil i en lastbil är nog närmare sanningen ;-)
Det blev bilder även på väg hem idag.
Inga vackra naturbilder dock. Det hade nog blivit lite kaka på kaka.
Nä, istället blev det en aning...annorlunda bilder



Strax söder om Husum, fick jag se detta.
De håller på med arbeten med mitträcket där. Nu stod den bilen i diket.
Fattar ingenting. Raksträcka, dubbelfiligt och sol...hur fick de till det?
Söder om Ö-vik kom nästa grej



I diket låg det 2 döda renar.
Japp...renar.
De har säkert legat under snön, och nu tinat fram.
Makabert minst sagt.

I dag fick jag veta en lite jobbig sak också.
En äldre herre som jobbar på ett av företagen jag är på mycket i Bjästa, dog i dag i en arbetsplatsolycka. Han fastnade i nån maskin där och klämdes till döds.
Trist.

Vad har ni haft för er idag då?

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Man får nog se en hel del när man är ute på vägarna.

Trist med renarna och ännu tråkigare med mannen som dog i en arbetsolycka. Man vet inte hur länge man går här på jorden. Jag har

Bara städat garderober och skåp inget alls spännande.

Kram Ingrid

2009-05-06 @ 19:16:40
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: matilda

tror du på evig kärlek? :) /matilda

2009-05-06 @ 21:51:10
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: matilda

Sv: Det värsta är nog att man faktiskt aldrig vet..

2009-05-07 @ 11:36:50
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: tess

Ja bör vila... men ska ringa fritids först.... Ledig idag eller??? Är de inte torsdagar du har ledigt?



//tess

2009-05-07 @ 12:22:51
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Hej,,, gör du idag??? Jobbar å sliter... såg du hockeyn igår? Ja gjorde... å retar mig på kommentatorerna... E ju idag med men vet inte tiden... funderar på att bjuda ut min man på mongoliskt.... lite romantik kanske inte skulle skada även om ja har en oxfilee liggandes.... Fan nu regnar de... //Tess

2009-05-08 @ 11:13:06
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Farbror Gunnar

Jag tycker hela tiden att du skriver så bra att du skulle kunna vara journalist (men det vill du väl inte). Dessutom tar du bra bilder.

Jättekul att kolla in din blogg.

Gunnar

P.S. Att du sedan skriver om mina holkar är ett extra plus. Annica har fått bilder på ett par av holkarna. D.S.

2009-05-09 @ 20:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0