Han luras bara!

Hej alla glada.
Idag är det en sån där dag då jag bara känner mig låg.
Ja jag ska inte säga för mycket för då blir det bara värre, men en stor del av det har med jobbet att göra.
Hade en motig dag helt enkelt.
Framför allt var det väl en sak som mer eller mindre förstörde hela dagen, då jag anser att vissa har helt fel i det ämnet.
Men nu skiter jag i det och tar nya tag i morgon.
Jag vet vad jag kan och levererar max.

Vi pratar om nåt annat istället.
Igår åkte vi in på förlossningen.
Nä det har inte kommit ut nån Elliot än, men vi trodde nästan det.
Inte för att vattnet gick eller värkarna satte igång eller så. Nä men Helenas blodtryck fick spader samtidigt som hon svullnade upp i ansiktet och fick huvudvärk.
De misstänkte att det kunde vara tecken på havandeskapsförgiftning så vi fick åka in för att kolla.
Men det var falskt larm.
Eller....det var ju inte helt hundra eftersom blodtrycket är högt, men det fanns ingen äggvita i urinen så det var inget akut som tyder på havandeskapsförgiftning.
Men nu ska Helena gå och kolla blodtrycket 2 ggr i veckan samt lämna kiss för provtagning.
Håller tummarna att det inte är nåt allvarligt och att lillen stannar där inne tills efter nyår ;-)

Men sjukhusbesöket var inte det enda som hände igår.
Lillasyster fyllde 18 år :-D
Tycker att det var inte länge sen jag satt med henne i famnen och gav henne välling. Men tydligen är det en sisådär 17 och ett halvt år sedan ;-)
Så nu är syrran krogvuxen. Hon ska ut och göra stan med de andra tjejerna på fredag. Får väl se om jag behöver hjälpa henne hem ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0