Julefrid....

...eller inte!
Nä man kan väl inte påstå att det råder någon vidare julstämning här inte.
Och varför skulle det?
Är ju 22 dagar kvar till jul så varför ha bråttom?
Dessutom saknas det några väsentliga detaljer för julstämning.
Glögg, julskinka och snö.
Snön kan jag visserligen vara utan. Kan ta en julöl istället ;-)

I morgon är det den årliga julfesten med jobbet.
I år blir det äntligen ett RIKTIGT julbord så som det ska vara. Iofs med en betoning på vilt, men ändå.
Tidigare har det hela tiden varit en massa show eller annat fjant inblandat och maten varit kass. Hoppas på nåt bättre i år.
Vi ska nämligen vara på Östanskärs Jakt & Konferans.



Jag har varit dit i tjänsten bara, men en gång bjöds jag på kaffe och kakor av han som driver stället. Jäklar vilken trevlig gubbe måste jag säga.
Ser verkligen fram emot den här julfesten :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0